2 minggu

2014
Dua minggu lagi dah nak berakhir
Buat keluarga: kamulah yang terpenting dalam hidupku
Buat yang tersayang : saya minta maaf kalau saya ada menyakitkan hati awak
Buat sahabat : jangan lupakan aku, bila suatu masa nanti kita terpisah
Buat saudara mara : maaf juga kalau aku ada silap dan salah, yang disengaja mahupun tak disengajakan
Buat yang sentiasa sayang pada aku : aku juga sayang pada kamu kalian
Buat orang yang pernah menyakiti aku : terima kasih kerana sudah mengajar aku bagaimana untuk terus bersabar
Buat yang tak kenal dengan aku : terima kasih sebab setia save aku dalam contact kamu, walaupun ke kadang aku buat kamu marah suka mengganggu aku dengan telefonmu
Walaupun tahun 2014 terlalu banyak dugaan dan ujian yang melanda
Terima kasih kerana hadir dalam hidup aku
Yang menjadikan aku lebih tabah, kuat, sabar dan redha
Semoga allah sentiasa merahmati kehidupan kita


0 comments: