Ayatlah sangatkannn!!!

Adalah satu orang budak laki-laki ni, nama dia abu, tiap hari kerja dia menghadap laptop. Boleh dikatakan 24jam menghadap laptop, bukannya atas urusan kerja,kalau ada pun sikit je kot dalam setengah jam begitu. Selebihnya dihabiskan dengan melayan facebook. Satu hari tu, dia ter-add seorang gadis cantik..cantik beb..sekali pandang macam neelofa.

lentikkk gua cakap lu.. hahaha.. gila punya cantik la..senang citer. Dipendekkan cerita, mengambil peranan sebagai lelaki kaki ayat, kaki kelentong, kaki temberang.. dengan teraturnya ayat disusun rapi. Abu: Hye awak.. Gadis: yer.. Abu: Boleh tak saya mintak satu gambar awak..saya download er.. Gadis: Nak buat apa gambar saya? Abu: Takdalah..saja nak jadikan bukti pada kawan-kawan kat sekolah bahawa Bidadari itu wujud.. :) Gadis: @-@ *hati berbunga-bunga.. see? senang je kan nak ayat gadis.. buat lelaki seperti aku..sila practise ayat ni..practise make perfect beb.. pada gadis-gadis sila jangan 'terbang' bila kena ayat semacam ini.. aku tau la korang tu pantang kena ayat kan..kan.. kita cakap je dia cantik macam bidadari,dikatanya kita mengarut..mengarut la sangat kan..padahal dalam hati diaaaa..hurmm..silap haribulan sebelum tido dia terbayang-bayang macam mana la cantiknya bidadari tu..

0 comments: