AkU TaK BiAsA...........

weeehhhoooooooooo........hehehehe...tangan ni gatal jerk nak pos.....maklumlah x brapa bz sangat...hehehehe....mengular je kan aq nie..tapi2 mengular2 aq pun keje den siap..hahaaha....
nie aq nak cite ckit la,semalam aq ade dgr satu lagu nie,kire lagu lama jgk la katakan...
bile aq dg jer,trus aq teringatkan weeby aq...hehehe...mmg layan habis la...so x mo cite bnayak,
korang layan jerk senikata kat bawah nie..

Aku Tak Biasa

Mungkin diriku harus begini
Selamanya… darimu
Atau ku harus mengakhiri cinta ini
Kepadamu…
Kini cintaku telah kaubagi
Tak sanggup kuhadapi semua ini
Aku tak biasa
Bila tiada kau disisiku
Aku tak biasa
Bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa
Bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa
Bila kutidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa
Aku tak biasa
Kucoba untuk terus berpaling dari hatimu
Namun tak bisa
Bayangan itu terus mengganggu dalam tidurku
Kumenangis…
Kini cintaku telah kau bagi
Tak sanggup kuhadapi semua ini
p/s : untuk my weeby

0 comments: